hejehej!

förlåt att jag inte bloggat jag har varit pptagen. i går for jag och min pappa och fiska, jag ve att fiska låter tråkigt men det är fakstiskt roligt när man fiskar:) vi fick femtioen fiskar och jag fick mest:P det blev 29 mörtar och 28 abborre:) och när vi kom hem gjorde jag middag:) det blev två tummar upp och jätttegott! innan middag fick jag brev av swedbank. jag fick ett bankkort i brevet. vilket var en överraskning för att jag ska ha SEB. så just nu har jag två stycken bankkort:P aja vi ska lämna tillbaka ena:) jag ska fara på upptaktslägret i konståkning snart det kommer bli kul men jag har en känsla att jag kommer glömma nåt:P men det var allt för nu! hejdå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback