:)

heeej! jag fyller år om ett tag. när mina kompisar är hemma ska jag ta lite foton och visa mina åsikter:)
Vi har redan gjort några outfits och jag tänkte visa de nu:) men #nohate för jag ääääääääääälskar att överdirva:) och låta som om jag är en fjortis:P Jag skkrev det här för ett tag sen så priset på kläderna är int emed:(
 

1-      Okej, självklart så är det sommar outfits som vi pratar om här. Varmt väder leder till svala kläder. En magtröja är bekväm och kan bäras när som helst och är alltid snyggt. När det är kallt kan man ha ett linne under. När det är sommar är det bekvämt med magtröjor. Man får det svalt kring magen och ett coolt tryck gör bara tröjan ännu bättre.

Shortsen är så klart korta och eftersom att tröjan är vit går det att ha shorts till nästan alla färger

Både magtröjan och shortsen är från KappAhl. #ignorethefejs

(modell Felicia)

 

2-      Den här outfiten har en tröja som är oemotståndlig! Vi älskar coola tryck och formen påå den här tröjan är såå underbar! Ett par ljusa rosa läppar för ihop hela outfiten.

Tröjan är från- en liten affär i Öland kommer inte på namnet. Shortsen är från- KappAhl 

(modell Felicia)

 
 
3-      Här kommer en till magtröja. Vi älskar de! Tröjan är från Ginatricot. En drömfångare som tryck. Den här tröjan är definitivt en dröm! Jeans shorts som är lite ”ripped” är så coolt och passar sjukt bra med tröjan shortsen är från KappAhl 
(modell Felicia)
 

4-      Här har Ida en helt otroligt linne med ett aztec mönster. Man bara älskar det. Det är också ett sjukt bra linne om man ska fara till stranden. Linnet är från H&M. Shortsen är också lite ripped och de är svarta och matchar till allt!

(Modell Ida)

 

5-      Här har vi en normal och vardags outfit som är snygg och bekväm. Linnet är mönstrat med rakta linjer. Vi älskar den blåa färgen och mönstret påminner om de fantastiskt fina skorna! som är från Dinsko. Linnet är från Lindex. Hon har också på sig sjukt fina shorts som är helt otroligt fina! De är från KappAhl.

(Modell Felicia)

 

6-      Ida här har en så vacker mint grön klänning. Den här klänningen är en perfekt fest klänning. Den det mintgröna tyget på under sidan är så snyggt att man skulle kunna ha klänningen utan spets och den skulle vara bedårande ändå! Klänningen är från H&M.

(modell Ida)

 
 

7-      Linnen är ett måste på sommaren. Den här randiga tröja som är från Rut m.fl är så fin.  En vardaglig glam tröja! Shortsen är från KappAhl som ni känner igen.

(modell Ida)

 

DEt kommr typ se ut så här när jag gör andra:) 

Och mobba inte att det kan stå lite fel ibland mitt word laggade när jag skrev det här. Det blev stora J efter vissa meningar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback